Eoyk Kızlar benim kasıklarım ara ara çok sıkıştırıyor birde alt tarafa bir anda vurduğunu hissediyorum sizde de böyle şeyler oluyor mu
Duygusuz Eoyk benimde öyle 35+2 yim sürekli asagıda agrım var zaten alt kemiklerim agrıyo ayrılacak gibi sag kasıgım bugun lerde cok agrıyor bebek zaten sürekli ya sag alta ya sol alta baskı yapıyor bugun belimde cok agrıyor
sagsbry Eoyk bende iki gündür adet sancısı gibi oluyor ve çok fazla kasılmam olmaya başladı.. Makat gelişli olduğu için alt tarafında çok baskı yok ama çocuk neredeyse ağzımdan çıkacak 🤦🏼♀️Midemin üzerinde baskı var
Kiymet Eoyk oluyordu son zamanlarda dahada cogalacak ben sana bi tavsiye veriyim kasilmalarin oldugu zaman oyle oturup kalma yuruyebilirsin kucuk kucuk cokup kalkabilirsin rahmin yavastan kendini hazirlasin
Secil_zeynep Eoyk 35+3 bizde de aynı durum birkaç kere adım atamayacak duruma geldim yataktan kalkamadım çok korkmuştum uzanıp dinlenince geçti.Genelde akşamları oluyordu bu durum geçen hafta kontrolde doktoruma söyleyince fazla ayakta kalıp yorulmamamı söyledi
Hanfebyrktr Evet bende 36 haftaya yeni girdim hemen hemen aynıyız normal yalancı sancılar bunlar doğum sancısı arada olmuyor saatte bir oluyor git gide kısalıyor 2sanci arası 5 dakikada bir gelirse o zaman doğum sancisidir
Secil_zeynep sagsbry benim ilk kıZım aynı durumdaydı ve mide yanması çok oluyordu her yendiğim şey sanki ağzıma geliyordu çok zor Allah yardımcınız olsun.
Eoyk Hepinize çok teşekkür ederim benim hafifledi gibi ama ayağa kalkınca dik duramıyorum öyle ağrıyor yani ama iyi bari çok korkmuştum üşüttüm birde sanırım bir çay bardağı nane limon içtik rahatladım biraz
sagsbry Eoyk ayaklarının altına sıcak su torbası koy Bitanem🌼 üşüttüğün zaman da çok ağrı sancı kasılma falan yapıyor.. Çok geçmiş olsun 💛
glcncbn Bende ilk hamileliğimde sancı gibi derdim kasık ağrılarına ama sancıyla hiç alakası yok. Sancı varken insan yerinde duramıyor. Sancı çok çok farklı.