bebisini-bekliyor Merhaba Güzel Anneler 😍 Eşimle iki isim arasında kaldık. Başka öneriniz varsa alabiliriz Türkçe isim olması tercihimizdir😊
Blablabla bebisini-bekliyor iki ismi de çok sevdim ben. İlayın anlamı ne peki isim olarak çok hoşuma gidiyor
Ecesuben bebisini-bekliyor ikisi de çok güzel ama ilay biraz yarım gibi zayıf kalıyor yani. Gökçe söyleniş olarak daha iyi🥰
bebisini-bekliyor Blablabla ülkenin en guzeli anlamına geliyor ama ben kulagıma hos geldıgı için düşündüm 😊