Gd1992 Kızlar 2 ay oldu sezaryan dogm yapalı ilk adetimi oldum baya cok oluyorm ama 3.peti takıcam normal mi
Bsmlh Gd1992 tabıkı normal içte kalan yenı adetınız hepsi rengı koyuda olabılır korkmayın ama aşırının asırısı ise mutlaka doktor görsün
Gd1992 Bsmlh tşk ederım cnm suanlık asırı dgl ole hoşur hoşur ama 3. Peti taktım dedıgın gıbı koyu renk .
Bsmlh Gd1992 tamam o adet canım uzun sürer kısa sürer parça gelır hatta öbür ay adet gelmez günü şaşar korkma