Ahhanne_ yani aslında burada pek çok doktorun önerdiğini okumuştum, o yüzden doktoruma hastanede epidural seceneginin olup olmadigini sordum. Var ama onermiyorum dedi, sebep olarak da hem maddi olarak fazla olduğunu (gerçi o bizim sorunumuz) hem de zaten 4 cm açılma olmadan yapmadiklarini, dolayisiyla agrilarin yuzde ellisini yine cekmis olacagimi, onlarin doğal ağrıları tercih ettiğini söyledi🤷♀️ ben normal doğum düşünsem epiduralde diretebilirim, sonuçta benim kararım, hayır yapmam diyeceğini sanmıyorum ama dediğim gibi sezaryene daha sıcak bakıyorum.