Asyagok 32 de hazırladım ben 😊 sizinde vaktiniz gelmiş artık
Doğum çantası anne için
- [x] Powerbank
- [x] Kazak
- [x] 2 Çorap
- [x] Alt üst pijama
- [x] Mochi pompa ve şırınga
- [x] Süt saklama poşeti 2 adet
- [x] Kirliler için poşet 2 adet
- [x] Göğüs ucu kremi
- [x] Göğüs pedi
- [x] Doğum için giyilecek kötü gecelik
- [x] Külot 4 tane
- [x] Emzirme sütyeni 2 tane
- [x] Atlet 2 tane
- [x] Rulo selpak
- [x] Islak mendil
- [x] Lens kabı, solüsyonu
- [x] Terlik
Doğum çantası bebek için
- [x] Göbek bağı seti
- [x] Çıtçıtlı Zıbın 1 tane uzun kollu
- [x] Alt patikli
- [x] Çorap
- [x] Eldiven
- [x] Şapka
- [x] 2 tane alt üst takım
- [x] Örgü hırka , yelek
- [x] Tulum
- [x] Hastane pusetine Altına sermek için örtü
- [x] Üstüne örtmek için battaniye
- [x] Kundak yapmak için pazen
- [x] Bebek bezi 20 adet
- [x] Pamuk
- [x] su
- [x] Ağız mendili
- [x] Alt değiştirme örtüsü
- [x] Portbebe
Doğumhaneye verilecekler
- [x] -Pazen kundak içerisinde göbek bağının alt donu ve üstü,
- [x] bir adet çorap,
- [x] bir adet şapka,
- [x] bir adet eldiven,
- [x] bir adet bebek bezi,
- [x] bir adet alt üst takım
ilk doğumumda çok daha fazlasını koymuştum. İlk doğum listemdeki tüm gereksizleri çıkardım bir gün kalınca bunlar yeterli oluyor 😊 ilk doğumumda göğüs pedi falan almamıştım eve gelene kadar heryerim süt olmuştu. Bebek fazlasını çıkarınca sütyenim batmıştı falan. O yüzden iç çamaşırlarında muhakkkak 2 adet alın. İlk bebeğim sarılık olmuştu uyandırıp memeyi tutturamıyodum. Bu yüzden pompa ve şırınga hemen kurtarıcı olur. Tabi liste değiştirilebilir bu örnek :)