Zynpozen hamilelikte beslenme yazarsanız googleda uzmanların yazıları mevcut. Daha detaylı bilgiye hızlıca erişebilirsiniz. Doktor seçip gittiginiz zaman da kendisi size gerekli olan şeyleri söyleyecektir.
Benim tavsiyem, hamileyim diye ne bulursanız yemeyin ya da yemek zorunda hissetmeyin. Gereksiz kilo ve yağlanma yapıyor. Bebeğe de faydası yok aşırı beslenmenin. Sağlıklı ve besin değeri yüksek ürünleri araştırın beslenme düzeni yapın kendinize.