d-b_2019 ben hamile kalmadan çnce aynen böyle anlattığın gibiydim. Hatta korkmaya başlamıştım doktor yoktu bulunduğum yerde. 1.ve 2.gün normal gibiydi 3,4,5 azıcık geliyordu.
ama ondan önce azalma 5.günde olurdu :(
geçen sene çok stresli geçmişti belki ondan olabilir.
doktora görünün bence