Meryemcakmak01 Normal asgari ücretli çalışanım, doğum parası alma şartlarından olan 90 günlük primimi 35 haftada tamamlıyorum. Bu şekilde 35/36/37 haftada rapor alıp ssk doğum parası alanlar oldumu?
Bebek-geliyor Meryemcakmak01 Son 1 yıl içerisindeki 90 günlük prim gününüze kadar çalışıp çalışamaz raporu alıp izne ayrılabilirsiniz o zaman ödenek alırsınız 170 i de arayabilirsiniz.
Gulsah_1626 Bebek-geliyor doğumdan sonra mı alınıyor doğum parası doğumdan önce herhangi bir başvuru yapmak gerekiyormu
Bebek-geliyor Gulsah_1626 çalışabilir ve çalışamaz raporlarınızı işyerinize veriyorsunuz. Çalışamaz raporu ucu açık rapor olarak bekliyor doğum yaptığınız tarih o raporun ilk ödeneği oluyor doğum yapmadan ödenek almıyorsunuz. Brütünüze göre toplam 112 günlük ödenek alıyorsunuz doğum yaptıktan sonra ilk ödenek sonrasında diğer ödenekleriniz yatırılıyor.
MinikMercimekAnnesi Bebek-geliyor ilk ödeneği ne zaman alıyoruz? Doğum parası için herhangi bir başvuru yapılmasına gerek var mı?
Bebek-geliyor MinikMercimekAnnesi çalışamaz raporu almanız yeterli ve ilk ödeneği doğum yaptıktan sonra alabilirsiniz.