Sermec27 Fatmaaervaa hiç bir sey almadım ilk oğluma giydirmek nasip olmadı inşallah bu oğluma nasip olur abisinin kıyafetleri herseyimiz hazır yani 🥰
Ckaragoz Fatmaaervaa ne görsem alasim var. 4 takım aldim yastık yorgan, zıbın , dalin set , battaniye, bugün de küvet aldim şoktan 🤭 maaş da hastane çıkışını nevresimini alacağım 🤣
Gull_94 Fatmaaervaa ıkıncı oldugundan hıcbısey almadm kuvetı mama sandlyesı besık wıppe yatk hepsı bar cınsıyt baska oldgndam son aylrda nevresmımı alıcam bı kıyaftle
Selin48 Bende eğer bi aksilik olmazsa haziranda doğum yapacağım ama daha genel alışverişe çıkmadım ufak tefek 2 -3 şey aldım
Fatmaaervaa Selin48 bende dayanamıyorum alıyorum pandemıde varken zaten ımkan olmuyor cıkıp bakmaya indirimleri takıp edıyorum 😊
Selin48 Fatmaaervaa ben şuan 21 haftalık hamileyim 1 ay sonra felan topluca yapmak istiyorum alışverişi
Biyyy Bende almaya başlamıştım ki bir kaç bişey 20. haftamdayım bebeğimin boyu uzun olabilirmiş o sebepten bebeğimin gelişimine göre almak istiyorum 6. aydan sonra başlamayı düşünüyorum😊
Fatmaaervaa Biyyy bende bugun gttim doktora boyu uzun olacak dedi artık 0 3 degılde daha cok 6 9 alırım hızla buyuyolarmıs 😊😊
Biyyy Yazın doğan bebekler için yenidoğan kıyafetlerini nasıl almalıyız hastane çıkışı uzun kol ince mı olması lazım tecrubesızım bu konuda
Fatmaaervaa Biyyy ya bende uzun kol 0-3 ay takım aldım 4 tane ama ınce. İnşallah bebegımı pişik yapmam ☺️☺️ Ama yenı dogacak soncta incecık kısa kol giydıremeyiz ki
Ccff3435 Biyyy bunu bende merak ediyorum. Benim daha 14 haftalık dün e bebekten patikli tulum aldım içine zıbın yada atlet ile giydiririm diye gündüz sıcak olursa akşam giydiririm en azından temmuz sonuna geliyor sanırım doğum bi aksilik olmazsa 🥰
Gizembuluttt Biyyy bende çok tereddütte kaldım. Yaz bebeklerine uygun başlığı altında satılan ya da jakarlı kuyafetlerden beğenmeye çalışıyorum. ☺️ Daha almaya başlamadım
Fatmaaervaa Ckaragoz bende küvet aldım tendyoldan katlanır banyosu kucuk olanlara öneririm ☺️☺️ Battaniye e bebekte bır alana bır bedava vardı onuda kacırmadım. Nevresım setını nerden alacaksınız
Biyyy Fatmaaervaa Fatmaaervaa Evet hızlı buyuyorlar ama yenı doganda almak lazım napacagımı bılmıyorum zamanla artık bıseyler yapıcaz ☺️
Biyyy Fatmaaervaa Bu arada boyu uzun olacaksa 6-9 u cok almayın trendyolda bakıyorum yorumlara o bedenler kalıpları flan dar oluyormus 4 aylık bebege anca gelıyormus bebegınız dogdugu zaman gelısımıne gore alın 6-9 ayları 😊
Biyyy Fatmaaervaa Daha fazla zıbın alın dıyorlar kısa kollu flan uyuyacagı zaman da ınce uzunlardan gıydırıırz ama hastane cıkıslarını uzun kollu almak gerekıyormuş 😊
Ckaragoz Fatmaaervaa trendyol da favladim bi kaç tane. Indirime düşsünler birini alicam bakalim. Valla hi habire kendime bir şey bakan ben 4 aydır bi tek şey almadım kendime 😳
Biyyy Ccff3435 Yenıdoganların genelde ayakları kapalı olmalıymıs ıyısını yapmıssınız gunduzlerıde kısa kollu zıbın tarzı gıydırılır heralde ☺️
Melike07 Fatmaaervaa ben de daha bir şey almadım. 19. haftadayız. Detaylıdan sonra başlamayı düşünüyorum. Ama nereden nasıl başlasam bilmiyorum ☺️
Odmla_ 18 deyim bende sadece zıbın tulum ağız bezi patik falan aldım. Artık indirimleri takip ediyorum. Başlıcam biberon sandalye falan almaya. Odasını beşiğini falan Mart Nisan gibi almayı planlıyorum. Bu ay kısmetse odasını boyamayı düşünüyorum.