Merhaba arkadaşlar
doğumuma çok az kaldı. Aklıma bu emzik meselesi çok takılıyor.
emzik neye göre veriliyor ya da verilmesi gerekiyor?
ben çalışmıyorum,evde bakacağım kendim ama beni emzik gibi kullanmasını da istemem açıkcası. Bir de ne bileyim kendime de biraz zaman kalsın isterim bencilce bi düşünce mi sizce?😓
bazısı ağız yapısını bozuyor diye vermek istemiyor gördüğüm kadarıyla.
Tecrübeli anneler siz neye göre emzik tercih ettiniz ya da etmediniz? Sizin hikayelerinize göre ben de fikir edinebilirim belki kafam çok karışık çünkü😐