2miniginannesi Ckaragoz benim 18 haftalıkken 310 gr 22 cm demişti ama 1 hafta ondan gidiyor güzel gelişimi demişti sizinki de gayet normal
ysfali06 Ckaragoz maşallah haftasına göre çok bile canım o haftada benimde 260dı doktor Bi hafta önde gelişimi dedi 🤗
Ckaragoz RH38 ay iyi ya o zaman normal. Valla hi hamile olunca insan neler neler düşünüyor 🤭🤭 maşallah canim bebislerimize🧿
Ckaragoz 2miniginannesi maşallah 🧿🧿🧿 Bu ara yoğurt az yedim. Sonra ki randevuya kadar güzel beslenim bende. Ceviz yoğurt bol bol 🤭