Edayekta Bende ilk bebegimde oyleydim eger ilk bebekse pek hissedemeye biliyorsunuz ama benim suan benim ikinci gebeligim karnimda resmen halay cekiyor 😊😊
Kubraozdemirr Buketali şuan büyüdükleri için rahat hareket edemiyolar ama benim de 24+2 sabah akşam oynuyo ama ilk zamanlardaki gibi aktif değil, dün doktora sorduğumda şuan büyümeye başladı hareket alanı daraldı demişti bide büyüdükçe daha çok uyuyolarmış