Canım 30 haftalığım Benimde hareketleri senin dediğin gibi çok hissetmiyorum tekmesi filan da olmadı Ama bugün doktora gittim ve gayet sağlıklı Oglum. O yüzden hareketlerini bu kadar sıkıntı yapma Bende çok yapıyordum Üstelik doktor bebegin gayet iyi haftasına göre toplu bir bebek bile dedi. Herkesin ki aynı olmuyor Bende çok takıyordum sıkıntı yaptım Ama sizin yapmanızı istemem 🙏😇