34 +3 m kılomuz 2040 gr. 12 gunluk bır gerılugımız var aklımızda kalmasın perinolojiye bı gorunelım dedı. Ama bebegımın kan akısı plasenta vs herseyı normal gorunuyor dedi. Kendım 2800 dogmusum. Ve ilk kızımda 2740 dogdu . Varmı benım gıbı olup perınolojı yönlendirilen anne adayları