Bsraa34 Kimyasal gebelik sonrası adet düzensizliği olur mu sizce kızlar ? Ben en son 15 Aralıkta oldum ve bu ay olmadım normalde 15 inde olurum hep ve 10 gün oldu gecikti acaba hamilemiyim 😒
Sanemklcaydnz Bsraa34 merhaba canım bende kimyasal gebelik geçirmiştim 1 ay sonra tekrar hamile kaldım
Seda_selim Canim beende kimyasal gebelik gecirdim 3 ay duzensiz oldum 4 ay hamile kaldim ama kan tahlili yaptirmakda fayda var. Birde ben kimyasal gebelik gecirdimde doktorum tekrardan gebelik dusunuyosan folik asit kullan demisti
Seda_selim Bsraa34 Anladm cnm insallah senin icin hayirlisi olur sende en kisa zaman da guzel haberler alirsin insallah 🙏