30haftalığım ve birkaç haftadır azıcık yürüsem karnım taş gibi sert oluyor ve yürümemi engelliyor. Geçen haftalarda bebek çok sık toplanıyordu doktorum progestan verdi. Şimdi çok şükür toplanmam yok ancak bu karnımın gerginliği günlük yaşamımı çok etkiliyor. İlk 6ay hergün iyi tempoda yürürken şimdi hiçbir şey yapamıyorum 😞