Elifbc Selam, beloc kullanıp yan etkisini gören var mı? Ben ritim bozukluğu için kullanıyorum ama bende düşük tansiyon yapıyor yükseltemiyorum tansiyonumu 😕
Esosun Elifbc düşük tansiyon kötü değil ki yüksek tansiyon kötü ayrıca zaten hamilelikte tansiyon düşer yükselmesi kötüdür ☺️ Kaç ki tansiyonun canım düşük diyosun
Ates2020 Elifbc benim hep düşüktür 9-4 8-5 ara sıra nadir 10-5 olur. Yüksekten kork düşünün zararı yok
Elifbc Esosun 9- 5 ya da 9-6 oluyor düştüğünde normalde 12-8 ya da 12-9 gibi seyrediyor benim tansiyonumun. Tansiyon düşüklüğü bu ilacın yan etkilerinden biri zaten aşırı baş ağrısı ve halsizlik yapıyor tansiyonum düşük olduğunda ve bu kadar düşük tansiyon bebek için de olumsuzluk oluşturabiliyor. Siz beloc kullanıyor musunuz?
Esosun Elifbc yok beloc kullanmıyorum ama 9/5-9/6 hamilelikte iyi kabul edilebilecek bir tansiyon değeri aslen 12/9 yükseğe doğru giden bi tansiyon oluyor. Normalde normaldir 12/9 ama hamilelikte bi tık yüksektir. Beloc yapabiliyor ama sizi zorlayacak tansiyon düşüklüğünüz yok
Elifbc Esosun ben sürekli kardiyoloji takipliyim zaten ritim bozukluğu yaşadığım ve normalde şu ankine göre yüksek kalan bi tansiyona alışkın olduğum için düşük tansiyon beni baya zorluyor. Özellikle beloc kullanan kişilere sormak istedim ritim bozukluğu ile gebelikte vücut normal gebelikten farklı tepki veriyor.
Elifbc Ates2020 aynı şeyi bi üstte de yazdım beloc kullanırken düşük tansiyon zararlı değerlendiriliyor doktorlar tarafından ritim bozukluğu sebebiyle o yüzden özellikle beloc kullananlar bakabilir mi yazdım. Lütfen normal tansiyon düşüklüğü üzerinden yorum yapmayın.