Zeyna27 Adetim yarın ama bugün yaptığım test negatif sizce %100 yok mudur böyle olup adet günü veyahutta sonrasında hamile olan var mı ??
gel_artik_bebegim Zeyna27 %100 değil ama %75 diyebiliriz silik de olsa çıkardı diye düşünüyorum yumurtlaman ne zaman oldu takip ediyor musun yumurtlaman geç olduysa çıkmayabilir
Ozge994 Zeyna27 adetinizin üzerinden 3 4 gün geçmesini bekleyin eğer olmazsanız sonra yapın benim adetimin üzerinden 2 gün geçmişti net çıktı ☺️Umarım hersey gönlünüzce olur
havvaslan2907 Zeyna27 ben bebeğimi öğrendiğimde 1 aylık hamileydim hamilr kaldıktan bi hafta sonra adet gördüm yani oluyor adetken hamile kalma
Zeyna27 gel_artik_bebegim takip etmiyorum sadece hesaplama ile yapıyorum test ile yapmadım hiç hesaplamama göre ayın 10 nuydu
gel_artik_bebegim Zeyna27 ayın 14 üne göre hesaplama yapıyosan o hesap her zaman tutmayabiliyor her ay aynı yumurtlamayabilirsin diyelim ki 10 unda yumurtladin şuanda idrarda çıkması için bir tık erken ama kanda çıkar varsa
Zeyna27 gel_artik_bebegim yani belirti vardı zaten yumurtlarken bilmiyorum kan için günüm geçmesi lazım
Zeyna27 Ozge994 olursa bu 2. Gebeliğim olacak ilkini 20 haftalık erken Doğumla kaybettim istiyorum çok istiyorum ilk adet günümde yapmıştım pembemsi çizgiydi şimdi dayanamadım bugün yaptım üzüldüm 😩
Ozge994 Zeyna27 çok geçmiş olsun inşallah tekrarı olmaz ☺️dediğim gibi birkaç gün geçmesini bekle ve belirtin var mı onları takip et
Zeyna27 Ozge994 işte psikolojik olarak o kadar kötü bişey ki belirti yoksa sen arıyorsun çıkarıyorsun ya vücudunu kandırıyoesun yada başka bişey bilmiyorum kasıklarım ağrıyor ve aşırı sinirliyim bu bekarken adet göreceğim zamanda oluyordu
Zeyna27 Ozge994 7 aylık evliyim ilk ayımda hamile kaldım 20 haftamda kaybettim 1 adet gördüm şimdi bekliyorum
Ozge994 Zeyna27 anladım canım gerçekten haklısın ben çok bekledim 2,5 yıl sonra oldu sabırla beklemelisin