Hsdk nst de sancı çıkıyor mu ?
bebek kanala indi ise onun baskısı da olabilir ben artık yürüyemiyorum adım atarken çok zorluyor sağa sola dönerken zorlanıyorum Bebeğin başı aşağıda olduğu için böyle olduğunu söyledi doktorum ve nst de sancılarım çıkıyor hastanede yatıp tedavi görüyorum erken doğum olmaması için şuan 36+2 deyim. Bence bi doktora gidip nst çektirin doktorunuz daha iyi bilir haftanız gelmiş çünkü.