Arkadaşlar nişanım geldi bugün ağrı sancım yok daha acaba ne zamana Doğum başlar, forumdaki diğer nişanla ilgili yazıları okudum hemen başladı diyen de var, 2 gün sonra diyende 4 gün diyen de kafam karıştı hemen doktora gitmek istemiyorum bilen varsa yardımcı olabilir mi?