Sevgili anneler acil yardıma ihtiyacım var bu gün doktora gittim 1 haftadır sancılarım vardı doktor iğne vs. Doğumu geciktirdi ama kontrolde rahim ağzımda açılma çıktı 6 hazirana gün verdi ama beklemeyebilir dedi dün gece duştan çıktıktan sonra kurulandım yeni çamasır giydim ama ıslaklık hissetim akıntıdur dedim ama su gibiydi ve ılıktı şindi pijamama kadar geçmiş bir ıslaklık oldu su gibi kokusuz suyum geliyo olabilir mi böyle suyu gelen oldumu