Hfz1818 Famera ile nekadar sürede kaç adet yumurtaniz gelisti arkadaslar? Birden fazla yumurta gelismesi kist oluşumuna sebep olur mu?
Hilal1907 Hfz1818 catlatma ignesi kullanmazsan kist olabilir. Doktor kontrolu sart. Yumurta sayisi senin vucudunun ilaca olan tepkisiyle farklilik gosterir
afrasil Hfz1818 bende 1 tane 17 mm oluştu igne kullandm adet olursam ignesiz deneyecez . Bide 11 mm vardi igneyle oda büyür dediler ama oda ayni duruyordu gittigimde . Bende bir sorun yok
Hfz1818 Hilal1907 anladım pazartesi igne yapicak doktor .bnde pkos var bu gelişenler o boş kistlerde olabilir mi acaba
Hilal1907 Hfz1818 bende pkoluyum cnm kistler sabit onlar buyumuyor diye biliyorum bikac yumurta gelistiriyor ilac. catlatma ignesiyle onlar catliyor
Hfz1818 afrasil peki çatlama gerçekleştikten sonra folikulun boş yada dolu olduğunu gösteren bir tahlil varmi yumurtalar boş çıkarsa diye korkuyorum
sutlaacc afrasil canım sen 17 mm ken mi iğne vuruldun bende klomen kullandım 2 yumurtam olmuş 17 mm ama ptesi vuralım iğneyi dedi doktor
afrasil Hfz1818 21. Gün progesteron seviyesi var kan veriliyor doktor onu istedi benden o kan o ay yumurtlamayı gösteriyormus
Hfz1818 Hilal1907 sevindim cnm ozmn bnm şuan sagda 1 solda da 2 gelişen yumurta var doktor aslnda bnm istedgm bsy değil bu bir tane daha iyi olur diger türlü çoğul gebelik olma ihtimali yüksek dedi bu da riskli bi gebelik süreci dedi bakalm hayrlisi artik
afrasil sutlaacc bana birisi daha dedi erken vurmus diye belkide o yuzden sorun yaşadım sinir oldum ya 😢😡 ama internete yazdm 16 -20 mm ulaştığı zaman igne vurulur yazyo
sutlaacc afrasil 17 den sonra çatlarmış zaten herhalde canım erken değildir bende bilmiyorum ki ilk kez olcak ovulasyon testi yapıyorum koyu değil nasıl yumurtluyorum acaba diyorum 🤔🤔😂
sutlaacc afrasil klomen kullandım bitti 18 inde dün de kontrole gittim işte 17 mm 2 yumurta var dedi ama şimdi iğne yapmayım dedi