Mmhtpmhmt04 Momsalpzey 6. Haftamdan beri kullanıyorum 32. Haftamdayim günde 3 sefer ağızdan kullanıyorum. Belli bir zaman sonra bünye alışıyor
elcindefne Momsalpzey merhaba, ben fitil olarak kullanıyorum ve hiçbir yan etkisini görmedim. Fitil olarak kullanınca yan etkileri minimuma, yararı maksimuma çıkıyormuş, doktorum öyle demişti. Bi doktorunuzla konuşun fitil olarak kullanabilir miyim diye
gulsahgul26 Fitil olarak kullandım bir süre akıntımda artış oldu ama onun dışında yan etki yaşamadım artık bıraktırdı doktorum
Ulkuaydn @Momsalpzey merhaba bu fitil iki şekilde kullanılıyor bir vajinal yoldan diğeri hap olarak alıyorsun doktorum hap olarak içme dedi seni mayıştırır halsizleştirir dedi o yüzden fitil olarak kullan dedi sizde doktorunuza sorup vajinal yoldan alabilirsiniz fitil olarak hiç bişey hissetmiyorsunuz öyle olunca :)