Yesimozdal Kızlar Adana Hakan Kalaycı’da detaylı ultrason yaptıran var mı? Nasıl geçiyor? Ne kadar sürüyor? Doktordan memnun musunuz acaba?
_Mother_ Yesimozdal benim takipli doktorum 19 aralıkta yaptım detaylı ultrason valla hem uzun sürdü hem güzel geçti bebeğin pozisyonu iyiydi doktor her şeye çok güzel baktı bizi bilgilendirdi çok şükür bir sorun da çıkmadı
Yesimozdal _Mother_ aahh çok teşekkür ederim bizde bugün yaptırdık pozisyonu iyiydi bebeğin çok rahat geçti çok şükür 🙂