Mucize23 merhaba geçmiş olsun bende de gebelik şekeri var diyetle 29 30 hafta arası güzel gidiyordu ama sonradan hormonlar bi endokrın uzmanı bir de diyetisyen yardımı ile harika gidiyoruz şuan sabah ve aşkam insülim vuruluyorum kendim yani ve günde hem açlık hem tokluk olmak üzere 6 kere şeker ölçümü yapıyorum doktorlarım takip ediyor. Bbeğe gör diyet listesi veriyorlar ben zayıf kalıyorum bebeğim vitamin alıyor Allahın izniyle her hafta da kontrol var