Merhabalar detaylı ultrosona girdim bebeğin bağırsağında genişleme var dediler 22 haftalık hamileyim bu haftalarda ultrasonda bebeğin bağırsakları bu kadar belli olmaz takip edeceğiz dediler testler yapıldı down sendromu kesin değilmiş başına böyle bir durum gelen var mı ? Sonradan düzelir mi ?üzülmemeye takmamaya çalışıyorum ama elden bir şey gelmeyince içim içimi yiyor