kbry1mz 3 haftadır olan ağrınızı doktora neden tekrar sormuyorsunuz. Doktorlar sizin verdiğiniz para ile size hizmet eden kişiler. Sanki görevleri değil, cevap vermemek neymiş. Bir daha sorun bence. Burada yazılan şeyler her insanın kendi deneyimi. Kendinize yormayın bence ve doktorunuza tekrar sorun.