Nst ni görmeden yorum yapmak doğru olmaz 170 i de görmesi normal 120 yide . Akselerasyon deselerasyon denilen inip çıkmaların olması gerekiyor zaten doktorun demekki nst nin geneline göre yapmış olmalı 170 i gördü diye değil
nst sadece bebeğin kalp atışını görmek demek değil bi çok Doğum nstnin gidişatına göre karar verilir