Soe Merhaba karnımın sağında ani bir ağrı olup geçiyor. Kasıkta oluyordu ve doktorum normal demişti ama bu sefer daha yukarda acaba neden olabilir 14+5 haftalık
ikizkusannesi Soe ben 15+4 üm canım bende de geçen hafta başladı önceleri çok şiddetliydi şimdi biraz daha iyi doktor rahim büyüdüğü için oluyor demişti🤷🏻♀️
babyberry Soe benim de kasıkta oluyordu normal dedi böule batma ağrılarına belki rahim yukarı çıkıyordur diye daha yukarıda hissetmiş olabilir misiniz sadece tahmin benimki
Ylmz_gulsun Soe bana doktor magnezyum verdi belki onun da etkisi olmuştur geçmesinde doktoruna sor istersen