Senbibaksana normalde negatif çıkması iyi bir şey diye biliyorum yani pozitif çıkarsa hemen yapıyorlar iğneyi. Bizde de uyuşmazlık var 28 de iğne olacaksın dedi doktor. Ben de 6 haftalıkken test vermiştim negatifti. Bir de 26 haftalıkken test verdim yine negatif çıktı haftaya 28 haftalık oluyorum doktor iğneyi yapacağını söyledi. Kanama olunca erken yapıyorlar sizde kanama olmuş muydu