Nergizklcc Kızlar doğum mu başladı şiddetli bi kasık ağrım var sabahtan beri sanki adetimin ilk günü öyle bi ağrı. Doğum sancısı bu mu yoksa daha mı farklı ve illa suyum nişanım gelmek zorunda mı
Bellazarea Nergizklcc Su, nişan gelmesi zorunlu değil. Benim gelmemişti. Benim şöyle oldu, kasıkta gaz gibi bir sancı, belli aralıklarda giren, belden ise sürekli sancım vardı. Dakika tutun, kaç saniye sürüyor ve kaç dk sonra yineliyor ona bir bakın
Rmeysa_1661 Nergizklcc su doğum esnasında bile gelebilir nişan hiç gelmeyebilir. Gelen ağrının şiddetini kaç dakika da bir geldiğini ve kaç dakika sürdüğünü takip edin
Ght Canım gaz da olabilir.Soluna yatıp dinlen bakalım dinlendiginde geçmiyorsa doktora git.Kasilma oluyor ve belden de agri giriyor diyolar çünkü doğum sancısı da.