KevserPkrcn Hamile kalmadan önce ağda yapıyordum fakat artık canım çok yanıyor ve yapamıyorum 11+2 hamileyim doğuma gideceğim zaman nasıl yaparım ne yaparım bilmiyorum nasıl temiz olabilirim kullandığınız önereceğiniz şeyler var mı yardım ederseniz sevinirim😔😔😔
PelinK KevserPkrcn kuaförden destek alabilirsin canım ben lazerliydim ama bitmemişti mecbur kuaförden destek aldım yapamadım hiç beceremem ağda felan
Msydn6 KevserPkrcn bende hep ağda yapıyordum daha doğrusu yaptırıyordum cnm kuaföre gidiyordum sürekli sabit gittiğim bir kız vardı ama pandemi girdi gireli maalesef kuaföre hiç gitmedim o kızda ayrılınca kimseye alışamadım güvenemedim psikolojik olarak kendimde yapamıyorum yapsam yarım yamalak yani alamıyorum o yüzden mecburluktan jilete döndüm 🙄😕 şuan 2. Gebeliğim 27 haftalık ama şimdilerde karnım baya büyüdüğü için yine göremiyorum üstleri yapabiliyordum en son eşim dedi ben yapim yardımcı olum diye 🤭😂 onada pek güvenemedim ama başlar başlamaz azcık bi yerimi kesti ay dedim bırak ben yaparım bir dahakine artık ayna falan koyup yapıcam napim 🤷🏻♀️🤦🏻♀️😑
Senayyalcin KevserPkrcn Venusun falan pürüzsüz alan çok güzel jiletleri var deneyin derim hem de görmeden de almanız kolay olur çünkü oynar başlıklı ve kesmiyor 😊
Gull_94 KevserPkrcn doguma kadr corona azalırsa kuafor olablır dıycem ama agdayıda destelemıyolr cnku dogumu tetıklıyoöus bama gore em mantklısı bu surecte jılet
Bireylulmasali Valla ben kuaföre gitmeye korkuyorum hem pandemi hem doğumu falan tetikliyormuş ne kadar doğru bilmiyorum ama okumak bile yetti bana Venüs traş bıçağı kullanıyorum mecbur
KevserPkrcn Bireylulmasali bende ondan korkuyorum aşırı hassaslaştı vücudum bide en iyisi bende öyle yapayım teşekkür ederim 😘🥰
KevserPkrcn 2_pamukannesii Ben de şuan öyle yapıyorum fakat doğuma giderken ne kadar temiz olur diye düşünüyorum artık bir şekilde halleşeceğim
Basakgul KevserPkrcn kesinlikle jilet vurma ben de aynı hatayı yaptım şimdi düzenli gidiyorum azalmaya başladı.Hem kıl kökü sertleşiyor üstüne DHA fazla acıyor bir de.
2_pamukannesii KevserPkrcn ben son hafta kuaföre gidicem ilk gebeliğimde de öyle yapmıştım rahat oluyor
nur94_ Koronadan sebep gitmiyorum kuaföre enfeksiyon kapma ihtimali de var , şuan her duşta jiletle üstünden geçiyorum zor oluyo ama temiz yapcak bişey yok
KevserPkrcn Msydn6 bende öyle yapacağım eşim tutturuyor ben yaparım ne olacak diye ama çekiniyorum işte 😂😂😂😂
Bireylulmasali Gull_94 evet ben de öyle okudum doğru mu değil mi bilmiyorum ama ihtimali bile yetiyor Allah korusun
132025 KevserPkrcn ben hep kuaföre gidiyorum hamileyken de gittim hatta doğuma gideceğim gün önce kuaföre gittim sonra hastaneye geçtim hiç bi sıkıntısı olmuyo
Kuzeyufuk Kesinlikle ben de jilet kullanıyorum Venüs’ün yani şu süreçte hayatta gidipte bir kuaförde alt kısmıma ağda yaptıramam. Ortalık Pandemiden dolayı çok kötü ve bizlerin de Vajinal mantar olma ihtimalimiz çok yüksek o yüzden hiç gerek yok
Gull_94 Bireylulmasali yanı bu sekılde olanlar varmıs yzdıklaeı kadar o yuzdn rıske gırmemek gerek ne kadr olabılıyosa okadr olur ben bu konuya takılmıyorm okdr cok acıl doguma alınan var smcta kımsesı olmadn yapbldgı kadr temzlyp gıdenler doktrlardn ebelerden utanmamk gerk onle ıslerını yapıyo ve hamılyken zor oldugunun bılıncındeler zaten