Cerren Ben 5+6hamileyim ama o kadar gerginim ki o kadar sinirliyim ki çıldırmak üzereyim herkese çatasım var herkesle kavga edesim 😔😔 Neden böyle oluyor ki 😔
Aylin01 Cerren o haftalarda kocam benden dayak yiyordu 😁 adam işe kolları mosmor yara izleriyle gidiyordu neyse ki düzeldim (sanırım😁)
Songul42 Cerren o dönemlerde biz bosanma derecesine geldik inanilmaz sinirli inanilmaz gergin oluyor insan esim ilk defa evi terketti düşün 1 hafta ayri kaldik zor donemler ama geciyor sakin bol bol yürü bolbol apdest al oku kendini
Anneyimanne Cerren bende öyleydim ne yaptığımı ne söylediğimi bilmydummm cokkk agrasiftmmm zavallı eşim sesini de çıkarmıyordu hiç 🤗🤗