PelinK cok fazla bulantım oldugu için su içemiyordum ve sürekli idrar enfeksiyonum vardı nagehan doktor bana idrar kültürü bile yaptırmıyordu ilaçta vermiyordu sürekli su iç gecer diyordu ama idrarda lökosit 19 felanmıs hep. Deneyimsiz olduğum için bende doktor ne dediyse o dogrudur diye düşünüyordum. Bir gün calıstıgım yerde kasılmam oldu acilen en yakın devlet hastanesine ambulans götürdü ve haftasonu oldugu için doktor dogru bakmadı bile. Kendi doktoruma yazdm beni tersler gibi o doktor ne yapıyorsa senn iyiliğin için yapıyordur felan deyip beni basından savdı çağırmadı. Sonra suyum geldi hastanedeki aptal hemsireler doktora haber bile vermediler iltihaptır dediler bende agrım gecince eve döndüm. O sekilde ben 3gün calıstım kontrole gidince bir baktık bebegin suyu bitmiş. Sırf bana dogum yaptırmak para kazanmak istedigi için dr. Nagihan birden ilgili oldu yazdı etti gel dogumunu burda yap diye felan. Devlet hastanesinde suni sancıyla dogum ettim ve tanıdıgımz bir bashekim bebegi enfeksiyondan kaybettiğimizi söyledi. O yüzden o kadına hakkımı helal etmiyorm asla.. k.bakma biraz uzun anlttm