tugbakadir Merhaba kızlar, 22+1 haftalık hamileyim, bir anlık dalgınlığıma geldi ve yağ sökücü ile birlikte cif kullandım mutfakta, biraz solumak zorunda da kaldım sonradan aklıma geldi çok da pişman oldum. Var mı benim gibi yapan?
Hatcikkk tugbakadir kuzum bende kullandım domestos da kullanıyorum şükür Rabbım koruyor çok fazla maruz kalmicaksin lavobaya falan döküp çıkıyorum çok az da olsa soluyorum 2. Gebelgim bir sıkıntıyla karşılaşmadım doktoruma çok maruz kalmaidgin sürece bir sıkıntı olmaz dedi
Asyaayaz1 Ben genelde hergün yağ sökücü be çift kullanıyorum hiç bi sorun yok şükür çamaşır suyuna dikkat ediyorum sadece onu kullanırkende maske takıyorum
Cemrreedemirci Yağ sökücü kullanmazsam ocağım temiz olmaz.. Kullanıyorum gerekirse çamaşır suyu da kullanıyorum ama solumamaya özen gösteriyorum. Asıl tehlikeli kireç çözücü bence. Gebe olmasak bile insanı ciddi anlamda mahvediyor ufacık bi soluma bile.
Eylul2107 Ben gecen prcoz camasir suyu karisimi klozete döküp fircaladm eşim cok kizdi cok korktm birsey olmadi şükür ilk ve son yapışımdr
tugbakadir Sağolun kızlar içimi rahatlattınız, biraz solumak zorunda kaldım temizleyene kadar malesef ama sonrasında çok kötü oldum acaba zarr vermiş miyimdir siye. Dediğiniz gibi yağ sökücü kullanılmadan da temizlik tam manasıyla olmuyor malesef en azından mutfakta