Nefesay Sivasss eşimde sperm hareketliliği sorunu var benim hormonlar gayet iyi embriyo 5.gün embriyosuydu herşey iyiydi ama tutunmamış
Burcu-ay Nefesay inş canım benim gerçekten seni en iyi ben anlarım dua larım seninle inş bu sefer olucak Allahın izniyle hangi doktora gidiyosun canım
Burcu-ay Nefesay bende avrupa yakası sultangazi de oturuyorum canım ben bahçeci umut ta yaptırdım tavsiye ederim sana
Burcu-ay Nefesay çok zor gerçekten canım Allah sabrını versin ama psikoloji çok önemli onun için güçlü olman lazım Allah yardımcın olsun 🤲🌺🌺
Nefesay Burcu-ay şaka mı yaaa daha bugün eşime bahceci umut hastanesinden bahsettim cem beye hayranım 😐 bu arada özelden konuşma varmı acaba ben yeniyim burda sormak istediğim bikaç bişey var
Burcu-ay Nefesay bende iki sene hayran hayran takip ettim durumumuz yoktu sonra kendimizi ayarladık 5. Tüp bebegi orda yaptık ilk seferde tuttu şükür ben çok memnun kaldım cem bey hem insanlık hem doktor olarak çok iyi insan embriyoları taşıyıpta yapabiliyosun da canım
Celibon Nefesay ben hiçbir şey yapmadım. Estrofem kullandım 3 ile başladık 6 ya kadar çıktık kademeli. Çok şükür 20 haftalık hamileyim. 5. Gün embriyosu
Nefesay Celibon ben estrofem, clımara bant, coraspin, oksapar, progesteron iğne, crinone jel kullandım ama tutunmadı malesef
Celibon Nefesay yok ben rahim kalınlığı için estrofem kullandım. Transferden bir hafta önce progestan iğne kullanmaya başladım. 19. Haftada kestik. Oksapara transfer günü başladık hala devam ediyoruz. Coraspin de hala devam. Folik asit bitti.
Celibon Nefesay rabbim en hayırlı zamanda nasip etsin canım. Hiç üzülme. Benim iki aşılama ikinci transferim. 9 senelik evliyim. Bizde çok uğraştık inan.
Nefesay Burcu-ay biliyorum canım dün konuştuk embriyo nakli oluyormuş ama eşimle daha konuşamadık bunu fırsat olmadı henüz ya özelden mesajlaşabiliyormuyuz acaba
Nefesay Burcu-ay ver canım müsaitsen arayacam ama verdiğinde ben beğeni attığım zaman sil numarayı geri
Kimkibu Nefesay benimde dondurulmus transferim oldu 20. Günde transfer yapıldı.. rahim için gerekli ilacları veriyorlar zaten yani hicte arastırmadım aklımada gelmedi açıkcası kalınlasmaso için bisiler ama ilaclarla destekliyorlar onlar.. sürekli hatta transfer zamanına yakın neredeyse hergün kontrole gidiyordum sizife çağırırlar muhtemelen