Nefesay Merhabalar, Dondurulmuş embriyo transferi tedavisindeyim rahim kalınlığı 6.08mm 14.gündeyiz kalınlığı arttıran besinler nelerdir ve transfer tedavisi kaç gün sürüyor acaba🙏❤️
Sed22-09 Nefesay benim yumurta toplama işleminden 5 gün sonra transfer oldu kişiye göre değişiyor sanırım bazen doktorlar rahim dinlendirmesi için 1 ay sonrada transef yapıyor canım
Nefesay Nar suyunu adet söktürücü olarak dedi Bi arkadaş ama nette de bulamadım ben doğru düzgün bir bilgi
Hilal1907 Nefesay ven tup bebek tedavilerinde kullaniyordum adet bitince transfere kadar 10mm ulasiyordu hep. Yumurtlamadan sonra sakincali rahimde kasilmalara sebep olabiliyormus. Tabi herseyin fazlasi zarar. Gunde bir bardak iciyordum.
Tugcekkkkk Nefesay valla doğru mu bilmiyorum bana yeşil mercimek gibi bakliyatlar ve havuç suyu ya da havucun kendisi iyi geliyor dediler. Sürekli bunları tükettim. Şu an 16.haftadayım.bir darısı basına
Nefesay Tugcekkkkk Rabbim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏 Aminn inşallah deneyecem havuç suyunu bakliyatta iyi geliyormuş
Burcu-ay Merhaba bende donmuş embriyo transferi oldum internette nar ın iyi geldiğini duymuştum transfere ve sonrasında hep nar yedim bi problem yaşamadım gayet yolunda gitti her şey şükür tuttu inş sizinkide tutar
Nefesay Burcu-ay deneyeyim inşallah faydası olur hayırlı olsun bu arada Rabbim tamamına erdirsin inşallah 🙏❤️ transfer süreciniz kaç gün sürdü acaba
Burcu-ay Nefesay amin inş Allah istiyen herkese nasip etsin 🤲❤️ benim 1 ay rahim dinlendirme yapıldı ondan sonra ostrofem kullandım 15 20 gün sanırım ilaç kullandım sonra transferim oldu
Nefesay Burcu-ay benim 2 ay rahim dinlendirildi estrofeme başladım ayriyetten bant kullanıyorum bakalım salı günü ne dicek doktorum
Burcu-ay Nefesay inş güzel sonuçlar alırsın biraz zorlu bir yol ama sonu çok güzel çektiklerimizin mükafatını güzel bi şekilde alırız inş 🤲 güzel şeyler düşün
Nefesay Burcu-ay rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın zorlu ve sıkıntılı bir sürec helede ertelenip durduysa ❤️🙏
Burcu-ay Nefesay amin inş Allah istiyenlerin kucağını boş bırakmasın 🤲 benimde ertelenmişti çok üzülmüştüm ama bak beklediğime deydi inş seninde beklediğine deyicek dualarım seninle ❤️