8 şubat normal kontrole gittim ultrasona girdim ve herşeyin normal olduğunu söylesi ve nts ye gönderdi nts ye girdim ve çocuğun kalp ateşlarının sıkıntılı olduğunu söyledi ve doktorun yanına tekrar gittim doktor yatış verdi o an çok korktum ve bebeğime bişey olcak diye çok korktum . Yatışım yapıldı ve yattım doktorlar geldi nts ye bağladı ve alttan baktı 4 cm açıklığım oldugunu söyledi hemen ciğer geliştirci iğne yapıldı ve doktor ayağa hiç kalkmamam gerektiğini içerde bi gün bile dursa kar olduğunu söyledi o gün yattım öylece ama sancılar ara ara başlamıştı en son gece 4 de uyumuşum biraz ve gözümü bi açtığımda doktorlar başımdaydı çocuğun kalp atışlarının yavaşladığını konuşuyolardı ve doktorun birisi kordon boğazında ondan büyük ihtimalle dedi ve ben iyice korkmaya başladım ve o saatten snra odada bi koşuşturma oldu hemen çocuğun yatacağı yere hava falan takıldı saat sabah 5 gibi açıklığım 10 cm e çıkmıştı ama doktor çatısı dar dedi doğumu yaptırcak doktor da bebekde küçük doğurur dedi ve suyumu patlattı suni sancı verildi ve saat sabah 6 da başladı ve ıkınmalar nefesler derken bi ara ölecem zannettim benim için çok zor oldu.ve sabah 9.45 de kızım doğdu hemen havaya takıldı benm o sıra dikişlerim falan atıldı ve çocuk doktoru geldi küveze alcaz dedi ve küveze aldılar 10 gün küvezde kaldı ve yavrumu 1 kere görebildim virüsten dolayı ertesi gün hastanede. Çıktım ama aklım yavrumda aradım hergün 2 gün hava vermişler kalsiyum falan almış sonra sarılık olmuş ışın tedavisi vermişler 10 günün sonunda aradılar anne bakım servisine alcaz gelin dediler kendi acılarımı unuttum koşa koşa gttm yavrumu kucağıma aldım bütün acım gitti 2 günde orda yattık şimdi evimizdeyiz çok şükür . Anne sütü götürdüm hastaneye sürekli ama şırıngayla besledikleri için şuan göğsümü çok zor alıyo biberon ve göğsümü yine veriyorum . Şuan 2.660 gram 46 cm erken doğum riski olanlara fikir olur inşAllah zor bi durum ama Rabbim büyük 🤲