nnurguler Sevgili anneler ve anne adayları, buhar makinesi kullanan veya araştırıp alan var mı? Hangisini tercih ettiniz ve neden?
Busbushatun nnurguler deerma kullaniyorm cok memnunum, 1 seneyi gecti bi sorun yasamadim. Haznesi buyuk etrafa sogukluk ve islaklik birakmadan nemlendiriyo calisma sesi rahatsiz edici degil isik secenegide var aromaterapi yaglardanda ilave edilebiliyor
mlkkk nnurguler bende deerma gümüş iyonizerli olanı var kendim için almıştım bence yetersiz gibi şu sinbonun mavi uygun fiyatlı nem makineleri benimkinden çok daha iyi buhar veriyor gibi geliyor bana gerçi benimkinin buhar çıkış yeri buharı yönlendirme aparatı var belki ondandır ama ben memnun değilim pek buhar aşağıya çöküyor yeri ıslatıyor.tavsiyem üstten doldurmalı veya simbo gibi uygun fiyatlı olanı alın
Pyraz1992 nnurguler bimden kivi marka buhar makinası aldım canım kullanıyoruz çok memlunuz kendmz için almıştık yakında bebek için kullanicaz fiyatında uygun
nnurguler Seçenek o kadar fazla ki artık kafam karıştı. Evimizin havası aşırı kuru. Ben dahi uyuyamıyorum , bebek gelince düşünemiyorum bile :(
Busbushatun nnurguler canm hic hatirlamyor f6 li biseydi 4 rakamli bi sayisi vardi atmisim herseyini bilmiyorm ebebekten almistim
Geceninannesi01 Bende şurada bekliyimm .. bende hava temizleme özelliği olandan arıyorum tam üzerine denk geldi bu post .. 🍀