Canım kıl kökü herkesin farklıdır. Lazer seansları bittiğinde tamamen kurtulanda var bir sonuç alamayanda var. Bende gidiyordum hamilelikten sonra bırakmak zorunda kaldım. Ama 4 seans gitmiştim çok fazla farketmişti. Ama arkadaşım bütün seanslarını bitirdi hala aynı ağdaya devam😆 kılların inatçı kalın değilse bitiyor ayrıca ablamında tamamen bitti Doğum yaptı yeğenim 1.5 yaşında oldu hala çıkmadı, genetik yani. Benimde şuan abartılı şekilde çıkmıyor seyrek