Hulyaa12-- şu an 29 haftalığım. 26. Haftadayken doğum katını görmek ve doğum ücretlerini öğrenmek istedim o zaman ebeye gönderdiler. Sezen Hanımın hastalarının ebesiymiş. Odalarına da baktım hatta. Gayet temizdi her yer. İçime sindi. Ben ayrıntılı ultrasonda da düzgün fotoğraf alamadım. Memleketime geldim tatil için. Burada da doktora gittim. Yine düzgün ultrason fotoğrafı yok. Bizimki çok hareketli sürekli bacaklarını kaldırıp elleriyle yüzünü kapatıyor😊😊