Ssmzsh Tugce1803 ben aldım ama memnun değilim ya çok minik el kadar bi bardak su alıyor 200ml. Odamda ısı-nem ölçerim var 20sinde gelmişti sanırım o gün aldım 3gündür kullanıyorum nem ölçerde bi değişiklik olmadı. Pek tavsiye etmiyorum açıkçası
Tugce1803 Ssmzsh hadi ya bende aldım nem ölçer de 39 gösteriyo kalorifer suluğu da pek işe yaramıyo ondan iyiyse alayım dicektim
Ssmzsh Tugce1803 yok canım işe yaramıyor 1-2 bişey bile arttırmadı petek suluklarıda yetersiz aynen dediğin gibi sinbo var en uygun hava nemlendirici o iyiymiş