Sevgili anneler 36 haftalık hamileyim 2 aydır diş etimden rahatsızım önce kızardı sonra kocaman Bi et parçası halinde büyüdü ve sürekli kanıyor. 3 hafta önce dişciye gittim adrenalinsiz uyuşturup parçaları aldı tam rahatladım derken şimdi yine eski halini aldı sürekli kanıyor bazen sızıntı şeklinde olduğundan hissetmiyorum mideme gidiyor zaten midem den çok fazla rahatsızım Bi de böyle olunca ne mide şurubu ne başka bişey fayda etmiyor başına gelen yada Bi çözümü olan var mı? Tekrar dişciye gidip aldırmak tan çok korkuyorum acılı Bi süreç oluyor 😔