Merhaba hanımlar sonunda dogurdum. Sabah 5.45 de bir sancı ile uyandım. Evde 8 e kadar bekledim. Sancim çektim kahvaltimi ettim. Sonra geldim ki 5 cm açılma. Dogumhaneye dediler doğum hanede 10 30 a kadar çektim. Her gelmelerinde 6 cm açılma oluyordu sonra birden hızlanmaya başladı ve 8 cm dediler hemen çatala bebek geliyor dediler. Ve ilk ikinmada içimden kaydı. Ama en kötüsü ise o dikiş olayı. Suan da 3 tAne dikisim var. Onun haricinde karin ağrım var. Ama inanın bana mevlam yardım ediyor. Kendinize güvenin. Ben dogurduysam herkes doğurur çünkü 143 boyum ve zayıf biseyim. Yapabilirsiniz sürekli ayetel kürsü felak nas ve insikak okuyun. Dilinizden hiç düşmesin 🌼 bizim hikayemiz bu kadar 🌼