Ravzamuhammed https://imgyukle.com/i/HH3fcR ( 6 yaşındaki Kızımın kesesi ) https://imgyukle.com/i/HH85xj ( 3 yaşındaki oğlumn kesesi) https://imgyukle.com/i/HHeeTY (şuan karnımda olan bebeğin kesesi :) :).)
Sermec27 Ravzamuhammed canım keseye göre cinsiyet anlaşılmaz ilk oğlumun kesesi tam fasulye gibiydi ikinci oğlumun kesesi baya yuvarlaktı ama ikisinin de cinsiyeti aynı 🥰
Berfin2121 Ravzamuhammed kızın kesesi erkek kesesine benziyor oglununki ise kız kesesine benziyor yanliş yüklemiş olmiyasın canım
Ravzamuhammed Sermec27 Allah bağışlasn inşallah :) can sıkıntısı merak böyle bi uygulamada olnca işte insan öğrenene kadar araştryo soruyo :))
Sermec27 Ravzamuhammed ilk oğlum melek oldu inşallah rabbim bu oğlumu kucagıma almayı nasip etsin hakkımızda hayırlısı olsun 🤲
Ravzamuhammed Sermec27 çok üzüldüm rabbim bebeğinize sağlık sıhhat versn inşallah sağ salim kucağınıza alırsnz inşallah
Ravzamuhammed Sermec27 aynen benmde yeğenim oldu yemek borusu gelişmemiş ti alttan vardı üstten vardı ortada birleşmemiş ti açıktı ameliyata alndı hemen birleştirildi ama kalbi dayanmadı malesef :( melek oldu çok zor acısı rabbim kimseye yaşatmasın
Sermec27 Ravzamuhammed bizim sebebi yok anne karnında melek oldu oğlum bütün testlerimiz de temiz cıktı vardır rabbimin bir bildiği 🤲
Ravzamuhammed Esraa63 resmde 5 hafta 3 günlük. Ama adet tarihme göre haftasını eksik söyledi doktor nie blmyrm. Uygulamada adet tarihme göre haftası farklı
Esraa63 Ravzamuhammed bebek gorundu mu cnm benimde 5 haftalikken gittim bebek yok kese var dedi suan 6 haftalık korkuyorum boş gebelikten
Ravzamuhammed Sermec27 geç döllenmeden dolayıda bebek henüz yoktur bide daha çok küçük korkmayın inşallah bi sıkıntı olmaz Bİdahaki kntrlnzde direk kalp atışını duymak nasip olur hayırlısıyla
Sermec27 Ravzamuhammed anlamadım canım benim su an oğlum 17+2 haftalık oldu ilk oğlum anne karnında melek oldu 38 haftalıkken yanlış anladın galiba