Hanımlar merhaba geçen ay hayıt suyu aldım kullanıyorum iki şişe aldım şu an ikincisi yarısının da altında Bir sorum olacak geçen ayda kullanmaya başladığımda adetim bittiğinin üzerinden on bes gün geçti yine adet oldum sonra on iki gün geçti bir kere kanana gördüm bu ayki adet gelmedi otomatik adet takvimi kullanıyorum ve ona göre son adetin üzerinden 38 gün geçti adetim iki gün gecikmiş görünüyor napcam🤣🤣bilmiyorum umarım karışık olmamıştır ilginize şimdiden teşekkürler 🥰