Arkadaşlar ben 10+4 gebeyim bi hafta önce doktora gittiğimde kesenin yanında ufak bi kanama alanı var kan ya da kahverengi leke gelebilir korkma demişti doktorum ama bir haftador en ufak bişey gelmedi. Normal mi acaba gelmemesi? Atmam gerekemezmiydi o kanamayı.