Arkadaslar merhaba. 27 haftalik hamileyim ,serklajdan
dolayi 1 7.haftamdan beri yatıyorum ve sancili
geçiriyorum. Bebegin kafasi bayadir asagida ama dun
doktor dogum kanalina yakin dedi. Boyle bisey
Yaşayan var mı,tekrar yukarı çıkar mi,ya da kanala girse
bile dikis onu tutar mi,bilgisi olan varsa yazarsa
sevinirim 😔