Asyaaa Doktorumuz 20.haftada detaylı ultrason çekilmesi gerektiğini söyledi,ben ilk hamileliğimde yaptırmamıştım,yaptıran var mı?ne düşünüyorsunuz?
Elif4334 Asyaaa ben yaptırmadım ama pişmanlık duymadım değil kızım erken doğdu belki detaylıda nedeni önceden bulunabilir ve önlem alınabilirdi
Zuhal2205 Asyaaa bebekte bi sorun olduğu taktirde erken müdahale edilmesi için olması gerekn bişey bence ayrıntılı ultrason
Minikannecik 22+3 bizim yarın hastaneye gidicem Benimkide yap diğcektir heralde ama ben düşünmüyorum canım...Içime sinmiyo bebeğime daha cok zarar vereceğini dusunuyorum cok arastirdim ve genelde bebekte bisiy oldugunu söyluyolar sonra testler yapiyolar anne uzun bi süre korku icinde bekliyo ve sonucunda bebegin iyi diyolar ben bi anlam veremedim şahsen bu benim fikrim tabi herkez dusuncesinde özgürdür....ve Etrafimdada kimsenin yaptirdigini duymadim sadece şimdiki annelerimiz karnimizdayken çok fazla bilgi edinmek istiyo bebek hakkında...Ben o görüste degilim sonucta bizim cok mudahil etmemiz gerekseydi Bebek dogmadan önce icimizde olmazdı Rabbime emanetler💙😍😙😎
Hilosko Minikannecik bnce cok onemli bn yaptirdim inanmadim 2 hastanede yaptirdim ikisindede temiz cikti kendimde hemsireyim kalbinde fln problem cikarsa dogar dogmaz opere ediliyor veya ilac baslaniyor devlettede ucretsiz ayrica yine siz bilirsiniz
Aysetnj Ben haftaya yaptircam Allah kismet ederse.. yaptirmani tavsiye ederim.. anne karninda tedavi edilecek durumlarda tedbir aliniyormus.. hemde bi rahatsizligi varsa dogduktan sonra ona göre hemen mudehale edilmesi gerekiyorsa tedavi ediyolarmis.
selen8sefam Bence şart doğum ona göre olur riskler göz önünde bulundurulur ben yaptırdım bişey çıkmadı kafam rahat
Sev19 Bende yaptırmak istiyorum corum da oturuyorum ankarada önereceğiniz doktor varmı arkadaslararkadaslar
Aycatpzkrkmz Vallahi doktora tam 19.haftamda gittim doktorum 10 ile 15 gün içerisinde yaptırmamı söyledi dayanamadım ertesi güne randevu aldım ve uzmana aslında doktorumun bu süre içerisinde yaptırabildiğimi söyledi ama ben dayanamadım dedim bana dediği bir hafta bile çok önemli olabiliyor erken teşhis hem sizin hemde bebeğiniz için önemli dedi bence yaptırmalısınız çok güzel görünüyor ve resmini veriyorlar cd veriyorlar resmi çevçeveledim o kadar güzel ki ♥