Benim oğlumda sizin gibiydi. Biraz kese yayvan ve bebek solda böyle. Zaten öyle olunca erkek diyorlar. Şimdiki tam tersi kese yuvarlak ve bebek sağda. 12+3 ayrıntılı ultrason peritanolog kız dedi. Bende aaa kese şekline göre doğruymuş demekki demiştim. Ama 12+6 da normal kadın doğumcu kesinlikle erkek dedi. Hafta çok erken olduğu için ve bir oğlum olduğu için ben peritanologa inanmak istiyorum ama netleşmedi tabi daha.